top of page
Biografie
Cambiamento Musicale wordt in de kern gevormd door Magda de Jong en Gerrieke Verheij, waarbij zich verschillende organisten en klavecinisten aansluiten voor diverse projecten.
Zij traden als ensemble in 2017 voor het eerst met elkaar op en geven sindsdien regelmatig kamermuziekconcerten. In bovenstaand filmpje is de samenstelling uit de beginjaren te horen, met blokfluitist en hoboïst Stephan Esmeijer en organist Gerben Mourik.
Op creatieve wijze verenigt dit ensemble de historische uitvoeringspraktijk van de 17e en 18e eeuw met de hedendaagse kunstmuziek
Dit zorgt voor programma's met veel dynamiek!
bottom of page